judith-fonken.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Welkom op mijn reisblog!

Op dit moment zijn we ons aan het voorbereiden op een weekendje Concert At Sea en moet er nog een tentamen gemaakt worden, maar vrijdag 7 juli ga ik al naar Oeganda voor 4 weken. Hier ga ik helpen bij een project in Kampala dat straatkinderen een betere toekomst probeert te geven. Daarnaast ga ik in de weekenden uiteraard het land verkennen. Er staat natuurlijk een safari op de planning, maar ik ga onder andere ook paardrijden en kajakken.

Om jullie een beetje op de hoogte te houden en mooie foto's te delen, ga ik een reisblog bijhouden. Hoe vaak er een nieuw blog komt, blijft voor zowel jullie als mij een verrassing :D.

Ik zal een nieuw blog steeds delen op Facebook. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in een reactie of een pb te sturen.

Voor meer info over het project waar ik ga helpen, kun je kijken op onderstaande link:

http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten-doingoood/agape-ministries/

Reacties

Reacties

Annerie

Wat ontzettend leuk Judith, ik ben nieuwsgierig naar je belevenissen en de vast geweldige foto's. Ik krijg deze info per mail binnen. Ik heb geen Facebook, of komt een nieuwe blog etc. dan ook op deze manier bij me aan? gr. Annerie

Sjan van Oene

Hoi Judith,

Wij wensen je een super mooie reis, dat je naast je vrijwilligerswerk ook een stukje Afrikaanse cultuur kunt snuiven en mooie activiteiten mag beleven.
Met deze blog reizen wij een beetje met je mee ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood